Längesen nu

Jag har liksom tappat sugen. Kan inte sätta ord på orden längre. Så har det varit en del. Brorsan blev väldigt sjuk, vår älskade familjemedlem aka gamla taxen fick gå till vila. Men. Det jag ville just den här frostdimmiga morgonen var att tipsa om en helt fantastisk blogg. http://ikroppenmin.blogspot.se/

Jag har läst. Berörts. Gråtit. Slutat läsa för att jag inte fixar det. Läst igen. Kan inte få nog av det vackra språket samtidigt som sorgen sliter i bröstet.

Har ni några minuter över? Läs.

Om flickanochstaden

Vilsen och halvgalen bondtös som tagit sig an storstaden sedan tio år tillbaka. Enjoy!
Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Längesen nu

  1. Lilla Norpan skriver:

    Ja, usch vad du haft mycket ett tag gumman! 😦 Men skönt att din bror repade sig bra. Och tråkigt med fina taxen 😦 Även om de är gamla och det är dags så är det alltid en stor sorg och tomhet de lämnar efter sig!♥ Ska kolla in bloggen vid tillfälle om jag klarar av att läsa den så blödig som jag är. Stor kram och måste höras nåt på tele! Puss o kram!

  2. Åsa skriver:

    Stor kram på dig! Å vi e ju här ändå..
    Kram igen!

  3. stoffisen skriver:

    Vi finns här trots att suget på bloggandet inte är prio 1.
    Kram
    Stoffe

  4. wordsbymia skriver:

    Tråkigt att höra att du haft motgångar 😦 Stooor kram till dig fining. Säger som Stoffe, vi finns här..
    KRAAM ❤

  5. Tack för tipset om den andra bloggen! Ska gå in och läsa.
    Hoppas du snart får tillbaka skrivlusten. Allt har dock sin tid. Ibland måste man få sörja, vara tyst, vila. Kram!

Lämna en kommentar